tisdag 17 juli 2012

Havslek


Jag är så tacksam över att jag får göra den här resan med mina killar - känner redan nu att den kommer bli ett minne för livet och något vi kommer se tillbaka på med ett leende. Det är så härligt att få ge L all vår uppmärksamhet och tid, visst är det här en underbar semester för oss vuxna men mest av allt är det L:s resa!

Nedan kommer ett bildregn från när vi var nere vid havet i eftermiddags... Jag får ett lyckorus i hela kroppen när jag tittar på dem! L hade byxor på sig i början men sätter sej ner pladask i vattnet och blev dyngsur, som tur är hade vi en extra blöja med oss... 




















2 kommentarer:

  1. Underbara bilder! Snacka om idyll liksom. ;) /C

    SvaraRadera
  2. O jag bara vek mig dubbel av skratt, vilken lust som tog över helt spontant jag vill bada! o Pappa som blev helt överumplad... Helt underbart.. O vad gott för er alla tre....Mum kram

    SvaraRadera