fredag 6 juli 2012

Too cheesy?

Men hörrni, nu behöver jag er läsares åsikt - blir alldeles för velig själv! Vilken header gillar ni bäst? Den nuvarande med oss alla tre, den med bara mej eller är något i stil med den förra bättre? Mer avskalat och enkelt? Jag tycker själv att hur headern ser ut är viktigt, det är ju den man ser varenda gång man klickar in på en blogg.

Men som sagt, nu kan jag inte bestämma mej... Vad tycker ni som hänger här regelbundet, vad vill ni helst se för slags header?


3 kommentarer:

  1. Denna ser jättehärlig ut tycker jag, härlig plats och att du får med hela familjen som är ditt liv och bloggen :) i Kiwiland. Gillar!

    SvaraRadera
  2. OEmma, som vanligt tar du mina tankar.. Tänkte igår att vore roligt med en ny bloggbild på dig..Man behöver även där förnya, eftersom man går in varje dag.. men samtidigt varit helt okej fram till nu.. En helt underbar bild på er tre, o faktiskt det är ju er tre allt handlar om.. Jag säger bara tummen upp, o Cameron blir o lite mer delaktig.. Mannen ändå i ditt liv som tog dig dit, o det ni skapar tillsammans..Jag tror denna bild blir en symbol för ert nya liv, ni är inget bihang längre till ngn.. Utan det är eran familj!!!Ni så stark samhörighet... O visst det krävs att vårda den från båda sidor, o vara starka o respektfulla egna individer i kärlek...Kram mamsingen.. Loving You three..

    SvaraRadera
  3. Riktigt fin bild på er alla tre.
    Båda bilderna är riktigt fina men denna som du har nu på hela familjen tycker jag är något speciellt, den passar så bra in på vad du skriver och det man får se från dig (utifrån bloggen) så jag röstar på den :) underbar.

    SvaraRadera