tisdag 3 juli 2012

Freezing Cold

Kom just in från en långpromenad och jädrar vad kallt det var! Positivt är dock att halsontet är borta och kvar är bara en snorig  näsa så det kändes helt okej att mjukstarta med en promenad. 

Mjukstarta efter sjukdom förresten, det är nåt som är svårt tycker jag. Särskilt när man varit "inlåst" i flera dagar och inte kunnat göra nånting. Så fort jag känner mej liiite bättre vill jag gärna göra allt på en gång, åka till gymmet, gå på pass och sticka ut och springa - gärna samma dag! 

Fast man blir ju lite klokare om åren så även om jag VILL allt detta vet jag av erfarenhet att det oftast slår tillbaka, och man blir sjukare igen. Så med det sagt är jag tacksam över min promenad idag. Det var superskönt att få sträcka lite på benen igen!



Solen försvinner redan vid tre på vår sida av sjön..



Isblått vatten!



Note to self: Jag måste köpa en egen mössa! Nu ser jag ju ut som en borttappad turist haha



Vem kom på denna vantmodell? Det enda de är bra för är när jag svarar i mobilen eller knäpper kort, resten av tiden fryser jag fingertopparna av mej. Bokstavligen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar