fredag 13 juli 2012

Lady in Pink


Dagens gym-outfit! Körde ett snabbt cardiopass, 10 minuter på löpbandet och 10 minuter på cykeln o lite mage på det. Axeln fick såklart vila helt och hållet.


Jag har aldrig varit nån "rosa tjej", faktum är att jag redan som liten avskydde just den färgen men iochmed att jag blev äldre mjuknade jag väl lite haha. Nu tycker jag att det kan vara kul med en färgklick ibland, och särskilt på gymmet - där är jag lite mer crazy när det gäller färger! Till vardags trivs jag ju annars bäst i jordnära toner eller svart och vitt. 

Nu ska jag slänga i en stor hög med tvätt i tvättmaskinen sen blir det mys i soffan med C framför en film. Lite pepparmintsglass blir det nog också, ändå för sent att försöka komma i toppform till Australien ;)

Trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar