lördag 7 juli 2012

Sugar High


Köpte med en Gourmet Blåbärsmuffin hem när jag var och handlade idag, åt upp hela medan L sov. Så här i efterhand var det knappast det bästa alternativet för mellanmål.. Jag fick världens sugar high efteråt och kände mej superstressad, kunde knappt sitta still!

Nu börjar det äntligen gå över.. Om det nu var muffinsens fel vet jag förstås inte, jag kan få såna där stressanfall ibland när det kryper i hela kroppen på mej! Fast det händer mycket mer sällan sen jag slutade dricka kaffe vilket är skönt. Men socker har ju en liknande effekt på kroppen som koffein, icke att förglömma!

Klockan är snart sex och jag och L väntar på att C ska komma hem från Cromwell där han varit och kört cross hela eftermiddagen. Jag tycker att det är kul att han tar tillfället och sticker iväg men jag blir sjukt irriterad när han inte ringer och berättar när han tänker komma hem... Grrrrr. Nu ringde han precis, tur för honom ;)


L och jag körde ut till Jacks Point idag för en prommis:


Jacks Point är en av mina favoritplatser, så rofyllt där ute



L är minst sagt lycklig över att få komma ut igen efter en veckas sjukdom!



Flygplanen med fallskärmshoppare lyfter stup i kvarten, extra ofta en klarblå dag som denna!



Härligt med lite sol på näsan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar