måndag 23 juli 2012

Ingen vanlig Dag


Inlägget jag skrev igår blev visst aldrig publicerat märkte jag imorse. Idag är min födelsedag, inte imorgon! Jag har alltid varit "big on birthdays", älskar att uppvakta och överraska familj och vänner. Att uppvakta C med frukost på sängen och paket när han fyller år eller på Fars Dag är en självklarhet för mej, och jag planerar vad jag ska köpa minst en vecka i förväg. Jag önskar att jag kunde säga att jag inte förväntar mej något tillbaka i genlängd men det gör jag...

Att då vakna till någon som glömt att det är min födelsedag och säger att jag ska ta med mej L och gå upp så  han får sova vidare kan förstöra den bästa av dagar!! Efter ett litet uttbrott från min sida har vi nu dragit ett streck över den incidenten och nu förväntar jag mej att bli behandlad som en prinsessa resten av dagen ;)

En massage, shopping på Lorna Jane (bästa träningsbutiken!) och en middag ute står på min önskelista!

1 kommentar:

  1. Stort grattis på din dag min fina Emma! Hoppas att resten av dagen blir riktigt bra och att du verkligen blir behandlad som en prinsessa.

    Puss & kram

    SvaraRadera