onsdag 19 maj 2010

8 o clock

Klockan är nu åtta på morgonen på denna sida av jorden och jag har varit uppe i cirka en timme, ätit frukost, kollat på nyheterna och läst bloggar. Tror jag måste sålla lite bland mina bloggar på bloglovin; det börjar ta alldeles för lång tid att gå igenom alla!

Ska gå ner o börja packa väskan, bara älskling kan vakna nån gång.. Sen ska jag försöka ta mej ut på en promenad, min rygg behöver det men vädret är inte direkt lockande; disigt, halvmörkt o jäkligt kallt! Men med rätt kläder o lite bra musik i lurarna ska det nog gå :)

Vi flyger in till Auckland idag vid tvåtiden, fixar hyrbil och kör sedan därifrån direkt ner till Mt Maunganui (cirka 3 timmar söder om AUK) där vi spenderar natten. Ikväll ska vi ut och äta med några av C's vänner, imorgon hälsar vi på hans lilla farmor (hon är pytteliten!) för att sedan köra tillbaka upp till Auckland där vi sover tors-lör! Självklart följer laptopen med även om det blir lite glesare mellan inläggen - lovar att väga upp det med roliga bilder :)

Hej hopp

1 kommentar:

  1. Spännande! Ska kika in igen och se dina fina bilder! :)

    Ha en skön dag!

    SvaraRadera