lördag 1 maj 2010

Försmak

.. på hur flygresan hem kommer kännas fick jag idag på bion! Alltså fy vad obekvämt det är med långa ben ibland, vet inte var jag ska göra av dem i trånga utrymmen! Nästan längst fram hamnade vi oxå så var tvungen att hasa ner i stolen som en annan hösäck för att inte få nackspärr, nu fick jag bara ryggont ;)

Filmen då, ja vi såg Ironman o då jag var beredd på vad som skulle komma tyckte jag det var helt okej action. Kul att drömma sej bort lite bland helspejsad teknologi, häftiga hus och snabba bilar! Innan dess tog vi en drink med D o hans flickvän plus ett gäng andra vänner som oxå råkade vara ute - riktigt trevligt! Nu är klockan närmre midnatt, jag sitter o sippar på en kamomillte och C tittar på supercross på sin laptop o ger ifrån sej extremt högljudda utrop då o då som han själv inte är medveten om - han har hörlurar på sej o samma sak händer varje gång... Fast lite sött är det ju ändå haha.

Soffkommentatorn i egen hög person

Och te-drickaren i nästa soffa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar