torsdag 6 maj 2010

The Lovely Bones


Nu har jag äntligen sett Lovely Bones som jag så länge velat! En sorglig film men med ett vackert budskap. Älskar filmer som denna, som får en att tänka till och uppskatta livet. Fällde såklart ett gäng tårar i vanlig ordning.. men det är skönt att gråta en skvätt ibland!

Nu ska jag krypa i säng, imorgon kl 10 ska jag på gravid-yoga för första gången! Insåg förra veckan att min vanliga yoga inte funkar längre - alldeles för många positioner som känns obekväma vid det här laget. Har förresten börjat känna dagliga små rörelser i magen, särskilt på kvällarna verkar den lille där inne leva runt extra mycket! Än så länge känns det lite mysigt, frågan är om jag känner likadant i takt med att sparkarna blir starkare och håller mej vaken halva nätterna? ;)

Återstår att se som så mycket annat, men nu säger jag Sov Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar