tisdag 11 maj 2010

What to do?

Känner mej som en gnällig liten tonåring men jag kan verkligen inte komma över att jag pekade på dessa bilder nedan, och kom ut med brunt hår! Usch jag är så himla missnöjd, känner mej som en blek råtta i mitt hår.. Visst var det glanslöst förut men nu tappade jag istället all färg i ansiktet plus att jag kommer få hemsk utväxt! Fan fan fan...

Det var ju så här jag ville att mitt hår skulle se ut...

Grejen är att jag hatar att klaga och jag vill verkligen inte behöva gå tillbaka o säga att jag inte är nöjd.. Särskilt inte då min hårfrisörska är så himla gullig (vet att det inte hör hit men ändå..) och att jag fick världens kram o "lycka till med allt o vi ses nästa år när du kommer tillbaka med bebis" hälsning innan jag gick. Känns ju heldumt att dyka upp där igen redan imorgon!

Kanske borde jag bara tvätta håret allt vad jag kan de närmsta dagarna o sen vänta o se nästa vecka om jag är lika missnöjd.. Vet ju även att det kommer blekas när jag kommer hem till sommaren och så kan jag ju fylla i med nya slingor då.

Åh jag vet inte alls! Vad skulle du ha gjort?


1 kommentar:

  1. Gå dit och klaga. Det är ju bara du som förlorar på att du inte gör något när det är du som är missnöjd!

    SvaraRadera