torsdag 27 maj 2010

Bilen - mitt andra hem

Trodde aldrig vi skulle hinna till couple-yoga workshopen igårkväll men det gjorde vi som tur var! Är så glad att vi gick; fick en massa bra tips inför dagen D: lugnande andning, positioner som gör det enklare för bebisen att titta ut samt det bästa av allt; massage som partnern kan ge för att underlätta värkarbetet!

Efteråt stannade vi kvar och bjöds på indisk vegetarisk linsgryta, hembakat bröd och te. Fick även tillfälle att prata med alla trevliga deltagare; vi kom inte därifrån förrän halv tio!

Nu är klockan strax efter åtta och vi ska snart hoppa in i bilen (känns som mitt andra hem) och köra ner till farmen för fjärde dagen i rad! Ikväll har vi föräldrarkurs igen så måste vara tillbaka vid sju ikväll men skönt nog behöver vi inte ner igen på fredag.. Åh jag längtar verkligen efter en dag hemma!

En dag till i Mission Bay skulle inte sitta fel heller..

1 kommentar:

  1. Hej Emmis!

    Förstår att du längtar efter en dag hemma, men ni verkar ju iaf ha varit iväg på en hel del kul och användbart.
    Jag har varit ledig i två dagar nu, det har varit så skönt! Behövde det, verkligen.
    Idag var jag och J på IKEA i Uppsala för att köpa lite småsaker tänkte vi, men det slutade med att vi kom hem med en ny bil!! Haha!
    Helt sjukt, men vi hittade verkligen det vi har letat efter och till ett bra pris. Så nu har vi tre bilar hemma, även om jag delar den ena med syrran. Båda småbilarna ska säljas iväg nu och jag hoppas att det går fort! Vill ju inte sitta och betala försäkring på tre bilar, känns väldigt onödigt.

    Vi kanske kan prata lite på skype eller i tel i helgen.

    Pussss

    SvaraRadera