lördag 15 maj 2010

Tunnt på bloggfronten...

...idag, har nämligen varit "out and about" hela dan! Åkte ut en sväng med V o T i deras båt efter vi lunchat, T o A o deras barn hängde också med vilket var jätteskoj då vi inte setts på så länge! Efter cirka 2 timmar sittandes på båten fick jag dock akut ryggont (överdriver inte!) och var tvungen att be om att få bli avsläppt. Gick sedan dom 2 kilometrarna till vår bil, i hopp om att ryggontet skulle släppa något, körde sen hem och la mej på sängen med massa kuddar under benen. Det hjälpte lite grann men det var inte förrän jag tog ett hett bubbelbad som det började avta på riktigt. Var först osäker om jag skulle palla med flera timmars sittandes under middagen vi bokat med I plus vänner. Dock tog hungern över och jag glömde min onda rygg för ett tag - det var det värt, hade supertrevligt och maten var underbart god!

Nu är dock det onda i ryggen tillbaka med råge.. Usch hoppas det är bättre imorrn annars vet jag inte vad jag gör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar