söndag 23 maj 2010

Nu är den här!

Vår buggy alltså :) Skulle ta omkring två veckor och när dom inte hade ringt efter en månad så åkte vi till butiken för att se om den fanns där. Det gjorde den, dock fattades liggdelen så det var väl antagligen därför ingen ringt. Dålig service hursomhelst men jag hade knappast några förväntningar då jag vet sen tidigare att Smith City är rätt hopplösa.. Måste ringa tillbaka imorrn och säga att liggdelen fattas så att den iallafall anländer innan jag åker!

Är inte 100% säker på mitt val... är orolig att den är för vid och kanske i tyngsta laget (11 kg), även om den är hur smidig som helst att vända, styra o köra. Den mäter 63 cm i vidd och går därför precis igenom en normal dörröppning, men kommer kanske att vara bökig i smala rulltrappor och shoppingångar i stan? Åh så himla svårt att veta! Vet att jag kommer att älska den på alla mina promenader och att den kommer rulla lika bra på gropiga grusvägar som snö men frågan är om den kommer att göra mej galen i Stockholms city?

Jag vore oerhört tacksam för era erfarenheter, är 63 cm ovanligt brett? Och 11 kg väldigt tungt? Eller oroar jag mej helt i onödan?

Så här ser den ut:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar