torsdag 13 maj 2010

Nattsudd


Börjar regelbundet få energikickar sent på kvällen, medans jag känner mej helt slut på eftermiddagen.. Lite som när jag var yngre och gick i skolan. Stannade alltid uppe skitsent på kvällarna och började med nåt "viktigt projekt" som att sortera garderoben, måla naglarna både 2, 3 och 4 ggr innan jag blev nöjd eller lyssna igenom mina CD-skivor.. ja typ sånt viktigt haha.

Ikväll fick jag ett ryck och körde igenom rygg- och armpasset jag tänkt göra hela dagen utan att ha kommit mej för - nu är jag nöjd, både en promenad och lite styrka har jag hunnit med! Det är mer än jag gjort den senaste veckan kan jag ju säga.. :)

Satt o läste igenom lite bloggar och trillade in hos trasslet där hon skriver i ett inlägg om hur hon saknar att vara gravid. Jag förstår inte alls men kanske gör jag det senare.. Ett intressant ämne hursomhelst som jag skulle kunna diskutera i evigheter. Att älska vara gravid eller inte, det är frågan!

Den bästa presenten enligt de flesta måste ju ändå vara
 när guldklimpen äntligen tittar ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar