söndag 30 maj 2010

Down the farm


..again. Är faktiskt glad att vi är här, har fått en hel del gjort uppe i huset vilket skingrat mina tankar som annars varit upptagna med massa orosmoment. Har haft några pissiga dagar när jag bara fokuserat på dåliga saker men nu känner jag att det får räcka! Skitsamma om jag inte har nåt bebisrum att inreda, en lägenhet att bo i Sverige, plus en massa frågetecken angående framtiden... Det är grejer som inte tjänar nånting till att gå och oroa sej för, tar bara onödig energi från mej vilket jag ändå inte har mycket av.

Så, positive thinking from now!
Vet ni att man genom att le (fastän man inte är så värst glad alls) kan lura hjärnan att utsöndra positiva endorfiner?
Värt att testa!

2 kommentarer:

  1. Skönt att du försöker lägga alla måsten och orosmoment åt sidan och det kommer att ordna sig! Jag lovar. Och när du väl är här hemma så kommer jag att hjälpa dig så mycket du vill och behöver för att komma iordning innan bebisen föds. Vi kommer ha så mycket tid över ändå, båda två. Saknar dig vännen.

    Think positive and keep on smiling <3

    Stor kram

    SvaraRadera
  2. TACK finaste M! Dina ord värmer betyder sååå mycket :) Nu kommer jag sova gott.. Många kramar

    SvaraRadera