måndag 31 maj 2010

Rastlös!


Kom just hem från farmen och jag känner mej tvärtemot vad jag i vanliga fall gör efter dryga 1,5 timmar i bilen.. Är rastlös som attan o känner för att göra nåt men vet inte vad! Avskyr att solen går ner så snabbt nu på vintern, blir ju mörkt vid fem halv sex redan..

Fick ett trist samtal idag från vår mäklare att köparen vi haft uppsignad dom senaste 2 veckorna backat ur 2(!) dagar innan kontraktet går unconditional. Både jag och C sjönk ner i ett avgrundshål för en stund.. Hade varit så jäkla bra om det gått igenom men men. Säkert därför jag känner mej så rastlös, vill inte sitta hemma och tänka ikväll. Känner typ för att kasta mej ut för en brant backe på downhill cykeln, gå ut o dricka mej full eller hoppa fallskärm från 10 000 m. Säkert lika bra att jag inte kan göra nåt av nämnda haha.

Hoppas jag har lika mycket energi imorrn, massa grejer jag borde få gjort här hemma nämligen. Börja packa grejer som ska ner till farmen innan jag flyger hem samt tänka igenom (och sortera ut) vad jag faktiskt ska ta med mej till sverige plus eventuellt skicka separat. C's mamma gav mej några fina bebisoutfits hon köpt samt tre mysiga filtar idag. Ett välkommet tillskott till samlingen!



"Mina farmvänner" - passande eller hur?

1 kommentar:

  1. Gud vad söta! Bläddrade bakåt lite och de här hade jag visst missat. Jättefina, speciellt gillar jag giraffen :)

    SvaraRadera