måndag 17 maj 2010

Längtar!


Känns som jag är inne i en längtans-fas.. det finns så oändligt mycket jag längtar till just nu men mest av allt längtar jag tills vår lille son (känns för i övrigt helt overkligt att ens skriva orden!) är ute i September o vi äntligen får träffa honom!

Sen längtar jag till sommaren, till min familj och härliga vänner... Längtar även tills den dagen då vi hittar boende i Stockholm. Det ligger högt upp på längtanslistan!

Nä nu ska jag ta mina små dagdrömmar och knalla upp till huset och börja måla fönsterkarmar så jag kan hänga den där tapeten nån gång. 

Hej så länge!

Så mycket att längta efter...

1 kommentar:

  1. Hej finis!

    Jag förstår iaf halva delen av din längtan, tills bebisen tittar ut men först och främst tills du kommer hem och vi kan vänta och längta tillsammans på samma sida av jorden. Måste bara säga att det har varit så underbart väder här hemma nu, sol, knappt någon blåst och runt 20 grader!! Man blir så glad speciellt efter den långa vintern vi har haft.
    Förresten så finns den där Magnum glassen du skrev om här hemma, men jag har inte provat den ännu. Får nog ta och göra det nu när du skrev att den var så god, passar ju vädret som vi har just nu.
    Sitter just nu här med min morgonsmoothie, har ju framt tills för några veckor sen bara kunnat få i mig det på morgonen men nu så har jag precis som du blivit lite mer hungrig och måste iaf ta en smörgås och en mocca till. Ska strax städa i turbofart (inte för att jag är så snabb nuförtiden), sen ska jag klippa mig för att direkt efteråt bege mig till gymmet. Mao, fullt upp hela förmiddagen.

    Förresten så kommer nog vår barnvagn till oss i veckan, fick ett mail om att dom kommer skicka den under veckan. Så spännande!! Haha, tänk vad lite som kan göra en glad nuförtiden.

    Vi får se om vi hinner med en skypedate innan ni åker till Auckland (det var dit ni skulle va?) annars får det bli efteråt.

    Stor kram till dig

    SvaraRadera