lördag 8 maj 2010

Ny träningsinspiration!

Finns det nåt bättre än ett par nya skor och en snygg träningstop för att få lite energi till träningen? Nej jag tror faktiskt inte det! Inhandlade båda på min lilla shoppingtur som jag varit på nu på förmiddagen, plus en födelsedags present till M som vi ska till ikväll.

Ska ut en sväng nu och inviga mina nya skor tänkte jag, sen blir det ett styrkepass här hemma på det!


Har kört på Asics i flera år då jag tycker dom ger absolut bäst stöd, men nu när det mest kommer bli promenader framöver ett tag så köpte jag ett par lite nättare walkingskor. Billigare blev det också!

Perfekt linne (på rea!) som har extra plats för magen. Minns att jag för ett halvår sen tittade på samma linne o skrattade o sa att det där köper jag aldrig - man skulle ju se gravid ut i det! Tiderna förändras..

Mer än nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar