torsdag 27 maj 2010

Snö och 3 grader...

Var min verklighet imorse. Fy alltså, jag är inte inställd på vinter utan går bara och längtar tills sommaren som för mej börjar om drygt en månad :) Avskyr att frysa och att vara kall, vilket känns som något jag är konstant här under vintermånaderna även om det inte på långa vägar blir lika kallt som i Sverige. Husen är så mycket kallare fast ingen verkar bry sej nämnvärt utan går istället omkring med ytterkläder inomhus! Helt galet, hemma i Sverige har man ju t-shirt på sej inomhus även på vintern..

Gjorde misstaget att lägga mej med blött hår igårkväll i ett hyfsat varmt sovrum som på morgonen var svinkallt och mitt huvud lika kallt. Hoppas jag inte går o blir sjuk nu!

Så här såg det ut på vägen ner till farmen:

Snöflingorna varade inte länge utan blev till vattendroppar så snart dom landade på bilen

Drömmer om sommaren...

"Vi kanske blir insnöade" sa C exhalterat - jag tror knappast vi behöver oroa oss för det haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar