torsdag 13 maj 2010

Girl's Lunch


Käkade lunch med några tjejkompisar idag - alltid lika kul att ses! N är gravid precis som mej så vi kunde dela lite erfarenheter :)
Gick in på bokhandeln efteråt och köpte bland annat en kalender där jag och C kan skriva in viktiga datum och appointments framöver, det börjar nämligen bli svårt att hålla allt i huvudet. När jag kommer hem ser jag att kalendern börjar den 1:a juli... Typiskt, det är ju NU vi har massor inte sen! Men lite sent att köpa helårskalender i maj antar jag.

Fick dock med mej en fin pärm hem som jag ska ta med upp till Auckland. Tänkte tillsammans med colour-switches och tapetprover samla lite inspirationsbilder där i, från några av alla inredningsmagasin jag har staplade på hög här hemma!

Ett steg närmre min Interior Design Workshop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar