onsdag 19 maj 2010

The Mount

Kom just hem från middag med C's vänner här i The Mount - det var hur trevligt som helst även om jag innan var så trött att jag helst stannat på hotellet! Det är verkligen den största skillnaden för mej som gravid - den eviga tröttheten som slår ner så fort man gjort lite mer än vanligt! Eller ja, även mindre än vanligt..

Hursomhelst, trevligt sällskap och supergod mat - det kan liksom inte bli bättre :) Vi fick en jättegullig present av J och B, den sk. mirakelfilten som man lindar in nyfödda i då dom ska sova, sägs göra under!

Själv är jag nöjd med en säng och ett täcke, jag kommer garanterat däcka inom några få minuter...

Sov Gott!

Jag i vår härliga hotellsäng med 1000 kuddar!

"Miracle Blanket" - spännande att se om den funkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar