måndag 10 maj 2010

Nya läsare!

Såg att det måste ha ramlat in ett gäng nya läsare här igår - hoppas ni blir kvar :) Ligger i soffan och kollar på Desperate Housewifes, den nya säsongen som började ikväll!

Imorrn bär det av upp till Queenstown igen, har en hair-appointment på eftermiddagen som jag fortfarande inte vet vad jag ska göra av. Eller alltså, jag ska ju såklart dit men har inte bestämt mej för vad som ska hända med mitt hår. Vet bara att det är väldigt långt, slitet och glanslöst för tillfället!

I behov av ett klipp och lite färg ;)

1 kommentar:

  1. tja haha det här kanske känns lite långsökt men jag måste verkligen fråga. såg på en blogg att du hade skrivit om att du hade en "samsung sgh-f480". jag har blivit erbjuden en sån för 500 kronor men har hört från vissa att den inte är bra och blir konstig efter ett tag. är det så? jag har till imorgon så skulle vara snällt om du svarade så fort som möjligt antingen på min blogg: Leonewallen.blogg.se eller sms (0704936318) har comviq isf. tack på förhand haha

    SvaraRadera