tisdag 11 maj 2010

Ofrivillig brunett!

Alltså mitt hår blev inte riktigt som jag tänkt mej.. Jag är brunett igen!! Sa att jag ville klippa en bra bit, så smånigom spara ut luggen och därför klippa den sned och att jag framförallt ville ha mera glans. Därför kom vi överrens om att lägga in lite mer guldiga toner med en bild av Jennifer Aniston som inspiration (en blond sådan). Min frisör la i blonda slingor o lät sedan en lärling lägga i den guldiga basen, grejen är att det tog evigheter för henne så när det gått nästan en kvart hade hon fortfarande inte börjat på andra sidan. Min frisör fick komma o säga till henne att snabba på flera gånger! Och det är väl därför jag är så mörk nu...

Comfort food i dubbel bemärkelse ;)

Älskling kom och hämtade upp mej efterråt och så gick vi till "The Cow" där vi delade på världens godaste ugnsbakade pizza! Nu ska jag stänga ihop datorn och försöka hänga med i filmen vi tittar på..

Hej så länge!

2 kommentarer:

  1. Hej fina!

    Ja, det ser verkligen mer brunt än blont ut men du passar ju i det. Lika fin både som blondin och brunett. Fick du rabatt eftersom det inte blev som du ville? Pizzan ser väldigt god ut, även om jag typ aldrig äter pizza så ser den smaskig ut.

    Hojta till om du har tid för en skypedate snart, jag är ledig idag och imorgon så då har jag tid typ dygnet runt.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Nej jag vågade inte säga nåt även om jag blev chockad hur mörkt det var! Nu har jag världens beslutsångest hur jag ska göra.. Åååh vilka besvär!! Haha
    Tror ändå jag väntar i ett par dagar o se hur jag trivs innan jag ringer tillbaka.

    Jaa skypedate låter perfekt! Jag loggar in imorrn när jag vaknar eller mot kvällen o ser om du finns där :)

    Kram

    SvaraRadera