fredag 7 maj 2010

Kvällsunderhållning!

Sitter o läser igenom Spiderchick's gamla inlägg om hennes förlossning och den första tiden med deras lilleman - alltså jag älskar den bloggen, så himla rolig! Sen har jag legat o läst boken "Contented Little Baby Book" om hur man tidigt ska vänja den nyfödda bebisen med 2-3 timmars matintervaller under dagen för att förhoppningsvis kunna få sova iallafall ett par timmar per natt. Låter himla enkelt i en bok sådär men hur det sen går i verkligheten får framtiden utvisa... Jösses jag blir alldeles trött av att bara tänka på det!

Idag har jag inte gjort många knop om jag ska vara ärlig, har haft en skön återhämtningsdag efter dom senaste dagarnas flackande över landet - det var välbehövligt :) Nu känner jag mej.... trött, jäst o ännu segare. Haha, hade hellre skrivit utvilad och fräsch men det hade varit en lögn. Men vem vet, kanske kommer det imorrn? :) Måste upp relativt tidigt då vi har visningar i båda lägenheterna på förmiddagen, och jag har som sagt inte lyft ett finger idag.

Nu väntar sängen o några kapitel i tredje och sista boken av Stieg Larssons följetong - grymt bra!

Night Night

I den här härliga king-sizen slocknade vi i uppe i Christchurch..
Jag älskar att bo på hotell!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar