söndag 9 maj 2010

Ingen vidare natt...

Måste ha ätit nåt som var dåligt eller nåt igår för jag har verkligen inte kunnat sova på hela natten pga en orolig mage. Varken jag eller C kunde heller somna igår natt, dröjde säkert tills klockan var två-halv tre innan vi båda sov. Sprang upp i omgångar o kollade på tv, drack te, tände lampan o läste för att bli sömniga!

Lär ju vara sådär pigg idag med andra ord. Usch vad jag är trött på att packa min resväska förresten, känns ju som att jag bor i den! 1 natt hemma, 2 borta, 2 hemma, 3 borta.. nåt i den stilen. Fast det är ju delvis därför vi håller på och renoverar huset nere på farmen, så att vi har vårt eget ställe där vi kan ha en extra uppsättning av grejer och bo när vi är där nere. Om vi nu nånsin kommer att bo där, tveksamt i nuläget. Som med allt annat med andra ord. Hela mitt liv känns lite ovisst måste jag erkänna.

Nä ska hoppa in i duschen nu och försöka få liv i min sömniga kropp!


En nyvaken Em!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar