fredag 14 maj 2010

Vilken bitch...

.. Kissie är. Alltså hennes namn är ju knappt värt att nämna men jag sitter o kollar på Bella & Tyra Show och kan ju bara konstatera att tjejen behöver en riktig smäll på käften så hon vaknar till! Jag klarar knappt av att titta på henne, vilken otroligt osjälvständig, osäker liten fjant hon är.. Hoppas hon växer upp SNART.

Okej det var det, men bloggvärlden kan bli lite väl ytlig och otrevlig ibland måste jag bara avsluta med att säga.

För att gå över till nåt helt annat så kom jag hem från min underbara yoga för nån timme sen, lagade en god omelett till lunch o nu skiner solen ute så tänkte gå ut på en promenad! Ska bara kolla klart på B&T Show, om jag pallar med... hehe.

Hörs senare!

Invigde mitt nya adidaslinne idag!

1 kommentar:

  1. Vad underbart med yoga! Jag gick jämt på det som gravid, och vissa säger ju att det kan underlätta förlossningen t.o.m. ;) (och vem vet, det kanske stämde i mitt fall, haha)

    Hm, när det gäller rutiner och sånt så hör jag nog till den sorten som "kör på känn" - funkar jättesmidigt på oss, och Lilleman är ju exempelvis olika hungrig olika dagar, precis som oss vuxna människor ;) däremot började han ganska tidigt med att sova nästan hela nätterna. Där kanske man haft tur... Fast i början var det ju ganska kaosartat, av naturliga skäl!

    SvaraRadera