tisdag 10 april 2012

Bantat igen

Nu har jag bantat ner min bloglovin-lista ordentligt igen! Jag kommer på mej själv med att lägga till 1-2 nya blogg i månaden och plötsligt har jag en hel radda som jag känner mej stressad att följa med i varje dag. Men varför? Nä just det, det finns ju ingen anledning.

Men jag älskar att skriva och därför vill jag absolut fortsätta med min egen blogg, det är min ventil helt enkelt! Mår bra av att skriva av mej här inne, och jag tycker att det är roligt att ha ett syfte med mitt fotande som jag också tycker så mycket om.

Jag skulle så gärna vilja utveckla dessa "hobbies" till något mer.. jag vet bara inte exakt vad än. Tänk den där frågan man brukade få som liten; "Och vad ska du bli när du blir stor då lille vän?" Jag har inte funnit ett slutgiltigt svar på det än.. Något som faktiskt ger mej lite lätt ångest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar