tisdag 17 april 2012

Sova hela natten

L sov hela natten i sin säng, något som betyder bättre sömn för oss alla - såå skönt! Behövde bara gå in en gång vid midnatt om jag inte minns fel (kroppen går av sej själv vid den tiden) och stoppa om honom och sen sov han till klockan sju!

Idag ska jag på ett återbesök hos min doktor för att titta på dom senaste röntgenbilderna av mitt nyckelben. Jag vet inte riktigt vad jag hoppas på att höra.. Att läkningsprocessen ser okej ut antar jag, trots benbiten som hotar att gå genom skinnet när som helst (jag skojar inte, det ser skitotäckt ut). Och kanske att jag slipper bära min sling? Det känns ändå inte som om den hjälper värst mycket längre, ger mej mest ont i nacken och skuldran. Oh well jag lär ju uppdatera min lilla följetong här senare.

En annan sak jag ska försöka hinna med idag är att fota lite här hemma, jag har fått önskemål att ni vill se hur vi för tillfället bor!



God morgon från köksbordet


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar