lördag 14 april 2012

Mot Queenstown

Verkar som C tröttnade på farmen före mej den här gången, han sa just att han tycker att vi åker hem idag istället. Och jag sa varför inte - det är knappast så att jag har ett späckat schema här nere ;)

Han tog med sej L ut på farmen så att jag han städa undan här, packa och duscha i lugn och ro. Elva ska vi åka, men det blir nog strax efter innan vi är klara med allt. Jag mår sådär idag, har extra ont i nyckelbenet/axeln och benet har "ploppat ut" igen vilket både känns och ser obehagligt ut. Ser fram emot att träffa min läkare igen på måndag och se vad hon säger om röntgenbilderna och min böld.

Det har ju gått snart 5 veckor nu och jag börjar bli så sjukt trött på att ha ont, men jobbigast är att jag hela tiden ororar mej för att det inte verkar läka som det ska och att bölden kommer förbli gigantisk. Och som jag längtar efter att kunna lyfta upp L, bära honom ordentligt och busa med honom som vanligt utan att få ont! Och att kunna träna igen! Men om några veckor så kanske...



En bild jag knäppte igår. Nästan så att man kan tro att vi också har vår!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar