tisdag 24 april 2012

Not this month either..

Igår när jag hade skrivit klart mitt inlägg och efter jag kissat på ännu en sticka så kom den. Förbannade mens! Men jag var ganska förberedd, kände mej ju inte det minsta gravid. Nu är det bara att hoppas att det finns nån mening med det här, att jag får en operation i maj så att vi slipper vänta med att försöka. Jag vill nämligen inte vänta alls, inte om det ska gå i den här takten! (jag är otålig I know)

Nu ska jag svida om från mina tajta jeans till träningsbrallor, dra på mej gympadojorna och ta med mej L ut för en cykeltur. Grabbarna är iväg och cyklar downhill (såklart, vad annars) och lär inte vara hemma förrän vid middagstid. Det gör mej faktiskt ingenting, rätt skönt att få ha huset för mej själv faktiskt. För att inte tala om tvn, jag kan lyssna på musik istället för supercross - underbart!



Jag i ny tisha från budgetvaruhuset The Warehouse. 
Men det behöver ju ingen få veta förutom ni ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar