söndag 29 april 2012

Känns konstigt...

...att plötsligt ligger fokus på att inte bli gravid. En graviditet innan min operation vore allt annat än önskvärd, så på sätt o vis får man väl säga att ordspråket "allt har en mening" passar väldigt bra just nu.

Det känns faktiskt skönt att helt kunna släppa tankarna på att bli gravid, iallafall för ett tag. Jag tror att det är bra för mej! 

Nu ska jag fortsätta med att städa här, det kommer eventuellt en fotograf hit i eftermiddag för att ta bilder av vårt hus för marketing. Allt detta spring av mäklare, fotografer o ja vet inte vad drives me mad men samtidigt så är ju bonusen att vi oftast har det väldigt snyggt hemma. Fast gud vad jag längtar efter att lämna disken framme en dag, smutstvätt på golvet och tandkräm på spegeln och bara åka hemifrån om jag känner för det! 

Just nu är min morot en löptur med L på cykeln så snart jag är färdig med fejandet... Gotta go!



Jag just nu! I bakgrunden skymtar bokhyllan jag kämpade med igår (tur att man är uppvuxen i ett IKEA-land), en bättre bild kommer senare!

1 kommentar:

  1. Tack snygging, ett litet smultronställe några mil norr om Örebro. :) Trevlig kväll!

    SvaraRadera