onsdag 11 april 2012

Our Day So Far

Vi har haft en toppendag so far! Vi startade med frukost ute då hela vårt hus blev invaderat av hantverkare klockan åtta imorse, därefter lämnade vi av farsan hemma och så stack vi iväg på en playdate med S och lilla N. L älskade Arrowtowns lekpark, den slår faktiskt Queenstowns med hästlängder! Det blir garanterat fler turer dit. 

Jag i min tur älskar att hänga med S även om vi aldrig hinner prata så mycket som vi önskar med två små som ofta springer åt varsitt håll. Vi har samma syn på föräldrarskap/barn, - det är svårt att hitta faktiskt. Alltid är det nåt man tvingas hålla tyst om för att inte riskera att få sneda blickar eller höjda ögonbryn av andra föräldrar, något jag slipper med S - vi kan snacka om allt!

Efter att L sovit middag tog jag med honom in till Queenstown för en cykeltur längs vattnet, nu är det min tur för lite motion på egen hand. Ska snöra på mej joggingskorna och gå ut på en långpromenad innan det är dags att laga middag! 

Bilder från dagen


L kör buss i Arrowtowns lekpark



 Kelvin Heights Waterfront



Många båtar var det...



Testade kamerans panorama funktion, tyvärr gör det sej inte lika bra i bloggen som i mitt bildprogram.



Och så en halv dagens på mej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar