tisdag 17 april 2012

Our House

Här kommer lite bilder på vårt hus.. fick inte så många då en mäklare dök upp mitt under mitt fotande och när han äntligen gått så hade hunnit bli mörkt ute! Därav ljusskillnaden. Jag lovar att fota resten av huset en annan dag, kanske rent utav imorrn innan vi åker ner till farmen.



Här ligger jag nu! Jag sover på höger sida i sängen.



 Här sov vi utan gardiner i 6 veckor (fast man kan ju knappast klaga på utsikten!) men nu är dom äntligen uppe.



Badrummet har ni ju sett en gång men nu är det lite mera i ordning - och tom speglar finns!



Här badar L varje kväll, och han brukar till mammas och pappas ogillande roa sej med att plocka ut småsten från väggen haha



Jag gillar vårt sovrum mest på kvällen, älskar hur Kelvin Heights alla lampor lyser upp på andra sidan sjön. Vår älskling inramad på väggen!



Köket. Även här valde vi att göra en stenvägg, det har blivit lite av en röd tråd genom hela huset.. Ni förstår ännu mer när ni ser vardagsrummet!

6 kommentarer:

  1. Så fint ni har det, riktigt mysigt med så stora fönster och vilken utsikt woow :) jag hoppas på att ni kommer få bo där ett tag framöver.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Och jag hoppas också att vi får bo här ett tag till :)

      Radera
  2. Jättesnyggt! Inredning passar perfekt till omgivningarna som huset ligger i. Vilken underbar utsikt från sovrummet, mysigt att vakna upp till det varje morgon. Nu är jag ännu mer nyfiken på resten av huset, väntar tålmodigt :-).

    Men du vilken jäklans otur med nyckelbenet. Kan inte fatta att dom inte gjorde något tidigare, dom känns helt klart lite inkompetenta på det där stället. Hoppas att du får tid för operation snarast!

    Ta hand om dig, så hörs vi snart igen.

    Puss på dig vännen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen! Det var faktiskt precis så vi tänkte när vi bestämde inredningen, vi ville att huset skulle reflektera omgivningarna och valde därför i huvudsak naturmaterial som trä och sten. Sen var vi sugna på att testa nåt nytt efter lägenheterna som var minimalistiska och gick i svart och vitt - nu ville vi ha varmare toner och jag är jättenöjd med resultatet!

      Och vad gäller nyckelbenet så håller jag med dej, känns så väldigt bakåt här ibland!! Hade dom gjort ingreppet direkt hade jag ju förmodligen varit bra vid det här laget.. :(

      Hoppas oxå på op så snart som möjligt så jag kan lägga hela den här karusellen bakom mej!

      Hörs snart igen, många kramar

      Radera
  3. Wow, vilken utsikt från sovrummet! Fantastiskt! Och snyggt med stendetaljerna!

    SvaraRadera
  4. skämtar du med mig??? GUUUUUUD vad fint :-) Avvis... :-)

    SvaraRadera