onsdag 4 april 2012

Dagen som vände

Den här dagen började verkligen allt annat än bra, men vi lyckades med att vända den till en helt okej dag till slut. Det är tur att man oftast får två chanser! 

L är piggare igen även om förkylningen inte är helt borta, det blev tillochmed en lekdejt i parken imomed våra nyfunna vänner S och lilla N. Jag tar inte gärna med L till Mini Muscle eller Mainly Music när han är jättesnorig, många barn inomhus på en liten yta känns inte så schysst. Däremot kan jag tycka att träffas utomhus kan vara okej (så länge vi bara snackar vanlig förkylning alltså, har han kräkts eller har världens hosta håller jag honom hemma förstås).

Sen på eftermiddagen åkte jag och brorsan upp till Skyline, jag och L gick på upptäcksfärd medan J körde luge (tillslut!) och sen avslutade vi med en fika i cafeét! Sen blev det pizza till middag, vad hände egentligen med min "detox" undrar jag? Aja, jag skyller på brorsan - han var ju tvungen att smaka Winnies vedugnsbakade pizza en gång till innan han flyger hem! 

Ikväll ska jag hoppa i säng tidigt, jag är nämligen sååå trött. Helt slut faktiskt. Kanske har jag en förkylning i kroppen jag med? Hursomhelst behöver jag ladda batterierna och vad funkar bättre än sömn... 

ZZzzzzzzzzz


J, jag och L i gondolaliften ner:


Brorsan var på spexhumör!



..."Men kan jag få ett seriöst smile då?" bad jag. Detta var vad jag fick haha



Vet ni vad jag längtar till att kunna göra igen? Sätta upp/fixa mitt hår! Just nu får det bara självtorka efter duschen och sen hänga fritt vilket resulterar i ovan frilla. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar