tisdag 10 april 2012

Gratis motion


..får vi helt klart när vi är ute med L och hans cykel - för det gäller att springa om vi ska hålla honom nöjd! Toppen tycker jag då jag aldrig lyckats få med mej C på mina promenader/löprundor oftare än en gång i halvåret men nu finns det alltså ett sätt, att vi har med oss L på cykeln - perfekt ju!

Jag är så skönt trött i hela kroppen efter vår lilla morgontur längs sjön och sen en långpromenad på det efter lunch - idag har jag verkligen rört på mej och det känns :) Jag har även hunnit med att storstäda hemma, tvättat och bytt lakan och sen har det dessutom varit full aktivitet runtom huset hela dagen då dom sista grejerna äntligen är på G att fixas. Som balkongräcke, diskbänk i tvättstugan och garderober! Japp ni läste rätt, vi har fortfarande alla kläder i resväskor... Det börjar bli som ett dåligt skämt faktiskt. Men nu är iallafall gubben som ska installera garderobshyllor här i Queenstown och han har lovat att vara här klockan åtta imorgonbitti.

Mindre bra är att jag lämnade min mobil nere på farmen i all hast när vi åkte därifrån igår. Jag svor ganska många ramsor över det kan jag erkänna men som tur är ska C ner till farmen igen imorgon och kan ta med den tillbaka. Finns nog inget jag känner mej så naken utan (förutom kläder haha) som min mobil! En telefon gör helt klart livet lite enklare.. 

Nu ska jag hoppa i säng, förhoppningsvis sover jag bättre i natt!

God Natt med Er fina läsare


Imorse i Kelvin Heights


C i sina bästa löparkläder ;)


Lille älskling och jag



Spegelblanka Lake Wakatipu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar