måndag 23 april 2012

Sådan far sådan son

Ibland undrar jag vad det ska bli av vår lille vilde med all den cykelsport och alla motorcyklar han har omkring sej konstant. Det är ju numera helt normalt för honom men en dag lär han ju upptäcka att inte alla har föräldrar som inte blivit vuxna själva än ;) Nedan är vi imorse ute vid bmx-banan i Jardines Park. Hade jag inte haft ett brutet nyckelben hade jag helt klart haft med mej min egen cykel!

Nu börjar det bli jobbigt att inte få cykla ska jag erkänna.. Särskilt med C:s två mates här som inte gör nåt än att cykla hela dagarna och sen på kvällarna kollar på video fotoage de filmat med en helmet-cam. Åååh jag längtar tillbaka tills jag står på ett par pedaler igen! Fast frågan är ju när det kommer hända.. Skyline stänger downhillbackarna för säsongen i maj och innan dess kommer jag knappast vara tillbaka på min cykel. Men nästa säsong kanske.. Om inte något annat sätter stopp vill säga ;)

Jag har två dagar kvar tills ni vet vad och efter 3 negativa gravtest (jag sa ju att man blir lite knäpp) och med noll gravkänningar förutom ett jäkla humör är jag rätt övertygad om att det inte blir nåt den här månaden heller. Jag måste slappna av. En resa till en paradisö bara jag, C och lille L skulle inte sitta helt fel!


Som tur är har jag den här lille spillevinken att glädjas över. 
Och det gör jag, varenda eviga dag!












Det nya är att med pappas hjälp och ljudeffekter flyga över hoppen precis som dom gör på tv.. 
Eller kanske framförallt som pappa gör när han sitter på sin hoj! L tittar en gång, sen försöker han göra samma sak.

1 kommentar:

  1. Hihi, då började vi nog försöka skaffa barn igen precis samtidigt. Har precis fått ett fjärde negativt test. Och jag blir faktiskt helt fixerad och även lite orolig trots att jag vet att det inte finns anledning till det än, inte på långa vägar. Önskar att det går bättre för dig om tre dagar!

    SvaraRadera