onsdag 18 april 2012

Our House Part 2

Här kommer några bilder på L:s rum, faktiskt en av mina favoritrum i hela huset! Det är så mysigt och lekfullt där inne, väldigt mycket tack vare väggdekalerna jag klistrat upp - L ääälskar dem! Springer och pekar på bilarna och bussarna så fort han har möjlighet. 

Här nere på farmen har han ju inget eget rum utan samsas med oss i vårt (visserligen stora) sovrum så jag tror han gillar extra mycket att ha sitt eget lilla lekställe med alla hans grejer samlade. Jag hittar honom där inne ibland bläddrandes i en bok eller pulandes med nån leksak - något som alltid får mitt mammahjärta att svämma över av kärlek. 

Jösses vad jag älskar vår lille plutt!



Bil..vroom vroom



Fotona av mej och C är inte så smart att ha framme när vi inte finns hemma märkte vi när vi hade barnvakt sist... Det slutade i tårar och hemringning bums av föräldrar!



Buss - L:s första ord efter mamma. Fast jag tror att han har det engelska uttalet mer sussed faktiskt. Det låter nämligen BAS, som "bus" alltså



Tittut! 
Några skäggiga hantverkare eller spännande hundar att spana på måntro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar