lördag 28 april 2012

Saturday Night

Nu börjar vi komma in i vår egna lilla lunk igen, tänk vi har nästan haft konstant besök här sen i november. Det har varit väldigt intensivt men även otroligt roligt - jag är såå glad över att vi har såna underbara vänner och familj!
Men som sagt, nu är det bara vi tre igen. Det känns lite konstigt men jag tror att vi behöver det för att komma ifatt lite..

Min dag blev riktigt bra tillslut ändå, vi har röjt och fixat här hemma för komma i lite mera ordning. Det är en hel del kvar men vi kom en bra bit idag vilket känns skönt! C tog tag i garaget och jag skruvade ihop en stor bokhylla som har legat ouppackad i nära en månad, samt möblerade om i vårt vardagsrum - det blev lite bättre faktiskt även om soffan fortfarande måste bort.

Oj ser att klockan redan har hunnit bli kvart i elva! Sovdags för mej för länge sen..

Night Night


Det blev inga bilder idag, men här är jag och mina älsklingar igår ute i Jacks Point:




1 kommentar:

  1. Men vad glad jag blev för din kommentar! Jag ääälskar att läsa om svenskor som bor utomlands. Nu ska jag sätta mig och plöja hela din blogg!

    SvaraRadera