torsdag 12 april 2012

My little rider

Vi har precis landat nere på farmen (landat som i att kört ner, packat upp och ätit lunch) och ska spendera ett par dagar här tänkte vi. Jag har ställt in mej på att åka tillbaka till QT på söndag, men kanske blir det redan på lördag. Föredrar faktiskt att vara här nere lite fler dagar i stöten, när vi väl är här vill säga. Det är själva packandet och bilåkandet som jag finner jobbigast. Visst blir jag lätt uttråkad på farmen men så länge jag vet i förväg hur många dar vi ska spendera här så överlever jag hehe.

Jag är förresten likadan med min träning, både i gymmet och i löpspåret - jag vill veta innan hur långt mitt pass kommer vara så jag vet hur mycket jag kan ta ut mej. En del fungerar ju tvärtom, vill inte veta hur länge dom har kvar/hur mycket mer dom förväntas göra. Hur fungerar du? Är du helst ovetande eller kräver du att  få veta i förväg när det gäller jobbiga/tråkiga grejer?





My little rider alright - så fort vi kommer ner på farmen är det enda L vill 
att åka farmhojen med pappa



Jag ombytt till min farmoutfit - hoodie och alldeles för stora mjukisbrallor 
(som inte är mycket att visa upp haha)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar