tisdag 3 april 2012

Jämn match

Lugen blev lite av en miss då dom stängde precis när vi kom upp trots intyg om att dom skulle var öppna i 40 minuter till. Dock fick J sina pengar tillbaka för liften upp (jag och C har ju våra mtb-pass som gör att vi åker gratis lift) vilket ändå måste ses som schysst. 

Istället för luge blev det en hårresande jämn match på minigolfbanan med bara några poängs skillnad mellan C och J. Jag och L agerade publik, en väldigt engagerad sådan - bara att kolla in L:s kroppsspråk:



Men farsan, vaaad hände?? Jag trodde du skulle sätta en hole-in-one...



Nu då? Det ser bra ut härifrån!

Efter minigolfen åkte vi ner till grillrestaurangen Flame och käkade en utsökt middag - jag äter sällan kött men deras stek är SÅ god! För att inte tala om bluecheese såsen man får till... mmm.

Nu ska jag hoppa i säng! God natt med Er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar