lördag 7 april 2012

Low

Idag har jag lite av en låg dag. Allt känns sådär. Det är nog inte mycket att göra åt, får acceptera läget helt enkelt.. 

Jag var och gjorde en röntgen av mitt nyckelben i förrgår, ska ringa till min läkare efter påskhelgen och fråga hur det ser ut på insidan. På utsidan ser det allt annat än bra ut, tvärtemot från vad man skulle önska så blir det värre för varje vecka. Det har bildats ny benmassa, men bara i en stor klump som växer sej större hela tiden. Känner mej ledsen över hela situationen, besviken på att jag inte tagits på allvar och ja rätt uppgiven faktiskt. 

Jag har bestämt mej för att be om en remiss till en plastikkirurg för jag vägrar se ut så här för evigt. Men innan jag kan få nån hjälp antar jag att jag måste vänta tills nyckelbenet är helt färdigläkt, ingen idé att öppna upp och försöka fixa något som fortfarande växer.

Annars då, ja vi är nere på farmen där vi ska stanna över helgen. Har käkat några chokladägg i hopp om att få nån slags påskstämning men det funkade inget vidare. Jag önskar att jag kunde vara hemma och äta mammas hemlagade köttbullar på söndag när släkten ska samlas. 

Drick ett glas påskmust för mej med är ni snällla!


På vägen till farmen stannade vi och lät L cykla ett tag vid... 
Jacks Point! Vilken suprise va? ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar