tisdag 3 april 2012

Syskon

Det har varit lite syskongnabb den senaste veckan. Jag tror att vi alla är lite trötta efter 2 månader under samma tak, men jag är ändå imponerad och glad över hur bra det faktsikt funkat! Jag menar, så här mycket tid har ju jag och brorsan inte spenderat tillsammans sen vi var små och bodde hemma.

C gräver i trädgården, J är ute och går en sväng och L vaknade precis efter sin middagslur, den blev senare än vanligt då han av nån anledning inte ville sova alls. Jag har fortfarande för ont för att kunna ta såna fajter (lyfta upp och lägga ner honom i sin säng gång på gång) så det blev en promenad med vagnen istället även om inte det heller fungerade till en början. Men till sist så...

Nu på eftermiddagen tänte vi åka upp till Skyline för att grabbarna ska få köra Luge, en rolig avslutning på J:s 8 veckor här på NZ. På torsdag flyger han hem. Jag kommer att sakna dej J!


Jag och brorsan förra veckan:




Tummen upp för det NZ landskapet!



1 kommentar:

  1. sv: ja hon är en riktig liten sötnos :) nästan så jag är sugen på en till redan, hahaha :)

    SvaraRadera