fredag 27 april 2012

My big boy

Imorse tog jag och L en fika på Starbucks, och när vi satt där med en varsin halv branmuffin, jag med en kaffe och L med en "fluffy" (skummad mjölk i en mugg) så slog det mej - min lille bebis har vuxit upp! Döma av fotot nedan ser han ju ut att lätt kunna vara 3-4 år, håller ni inte med?




Jag blir så stolt då han, trots hans enorma energi och spring i benen klarar av att sitta ner och ta en fika med mamma - världens bästaste unge är vad han är! Jag är så oerhört tacksam över att jag fått bli mamma till den här killen, han är verkligen mitt ALLT.

Annars har den här dagen mest handlat om att inte somna haha. Jag har varit så makalös trött, trots en bra natt. Men jag tror att det är gårdagen som spökar, den långa körningen och att jag slutligen har fått ett besked angående mitt nyckelben, sen att C:s kompisar flög hem idag efter en hel vecka hos oss - äntligen är vi ensamma!! Luften gick ur mej och jag insåg att jag nog kört på sparlåga ett bra tag.

Nu ska vi krypa upp i soffan och kolla på film - välkommen helg säger jag!

2 kommentarer:

  1. Men åh så gulligt skrivet. Han är så söt och växer så det knakar! Min äldste är snart tio och jag blir också förvånad när han vill sitta och fika med sin gamla mamma. ;) Kram på dig och trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det dom små sakerna i vardagen som får ens hjärta att svämma över av kärlek! Och varje ålder har sin charm, jag kan ibland sakna när han var pytteliten och rymdes i min famn lika mycket som jag ser fram emot när han är äldre och vi kan sitta och prata om allt och inget! Trevlig helg till dej med! Kram

    SvaraRadera