söndag 15 april 2012

Bildregn

Igår när vi kom tillbaka från farmen körde vi ut till Kelvin Heights för att få lite solsken och frisk luft efter flera timmar i bilen. Jag tog med mej kameran och gick på en promenad medan L och C latjade på en bmx-bana. Tanken var att vi sen skulle mötas på promenadstigen men det visade sej vara omöjligt att få L att lämna banan så istället mötte jag mina älsklingar på samma ställe efter en runda längs vattnet.

Alltså det är helt galet vilken fart L fick upp längs banan, och att han sitter kvar på cykeln! Jag är impad över kontrollen han har, han vet precis när han ska svänga i kurvorna och kör tom upp på vallarna - Queenstowns bike crew får se upp för den här killen när han blir äldre!

Resten av bilderna låter jag tala för sej själva... det var en helt underbar eftermiddag!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar