måndag 6 augusti 2012

Dagens minus skor

Det har blivit många tråkiga ansiktsporträtt med en arm på sistone; därför tänkte jag bjuda på en dagens för ovanlighetens skull:



Så här har jag sett ut idag, plus min älskade svarta ankelboots i läder och svart dunjacka - fortfarande lite kyligt i luften här. Jag är så sugen på en ny skinnjacka, har en fusk från Glassons i nude/tan som jag visserligen gillar färgen på men  det känns så väl att den inte är "the real deal" om ni förstår vad jag menar. Den är sträv, knölig att ha på sej och jag blir obehagligt varm varenda gång jag har den på mej. Lite galoneffekt har den faktiskt!

Min drömjacka är en quiltad från Anine Bings kollektion men jag höll på att trilla av soffan när jag såg priset; 7400 SEK kostar den! Sjukt snygg men frågan är om jag nåsnin skulle kunna rättfärdiga en sån prislapp... Tänk vad många byxor och tröjor L skulle kunna få för de pengarna!





Den svarta till vänster är det som jag suktar efter. Den högra är snygg den med men ser precis ut som min skinnjacka jag åker hoj i... vill ha nåt lite mer feminint!



1 kommentar: