söndag 12 augusti 2012

Den obäddade sanningen

Även om jag älskar inredning så skulle jag aldrig kunna ha en inredningsblogg där jag publicerade perfekta bilder av mitt hem, för det ser aldrig vidare perfekt ut annat än precis minutrarna innan vi har visning. 

Nedan tillexempel ser ni vår obäddade säng skymta bakom mej - helt otänbart i en inredningsblogg där sängarna alltid har overkligt fluffiga duntäcken, påslakan utan en enda skrynkla, en rykande färsk frukostbricka mitt i sängen och nyplockade blommor på nattduksbordet...

Nä om man skulle ta och bädda den där sängen kanske, klockan är ju ändå tolv :) Bäddar ni sängen varje dag hemma hos er?



Inte så inredningstidningslikt...



Jag i slapp söndagsoutfit!

1 kommentar:

  1. Vår säng är mer obäddad än bäddad här hemma, vi har ett så litet sovrum så det är inte lönt att bädda den om det inte kommer någon hem till oss för man kan ändå inte vara där inne :p men någon gång händer det att vi faktiskt bäddar den utan att det är någon som ska komma på besök :) tur att du är frisk igen, hoppas det inte kommer tillbaka nu när hela huset ska vara fullt med folk.

    SvaraRadera