söndag 12 augusti 2012

L äter igen!

Fick i L mer frukost imorse än vad han sammanlagt ätit de senaste tre dagarna. Underbart, nu känns det som vi är "back on track" igen! Vi är lyckligt lottade med L som alltid ätit bra och mycket, men efter de här dagarna när han knappt ätit nånting förstår jag stressen som föräldrar med barn som är petiga/inte särskilt intresserade av mat  måste känna. Som förälder vill man ju att ens barn ska vara mätt, nöjt och välmående - det ligger liksom i naturen, att vilja göda sin avkomma som mycket det bara går :)

När jag var som sjukast kunde jag ändå tänka att vilken tur att det är jag som ligger här på en brits, och inte L.

Ens barn går före allt!

Men nu hoppas jag att framöver kunna dela med mej av lite roligare grejer än sjukdom och elände...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar