måndag 13 augusti 2012

En dag utan paus

Ibland rullar dagarna på utan att man knappt får en chans att stanna upp och andas, ännu mindre sätta sej ner och skriva ett blogginlägg. En sån dag har vi haft idag! Jag hade mitt sista återbesök rörande mitt nyckelben idag och äntligen kan jag säga att fallet är avslutat :) Allt såg toppen ut och även om det numera läkta nyckelbenet är ganska tjockt så är det något som kommer att jämnas ut med tiden och tydligen bli smalare igen. Jag frågade inte om hur länge, är bara så tacksam för att jag slipper den där hemska utstående knölen jag hade tidigare!

Jag håller på och ladda för några intensiva och säkert ganska krävande veckor, vi ska nämligen ha besök från och med nästa söndag till och med mitten av september. Först kommer C:s morbror, fru och femtonåriga son och bor hos oss en vecka, och kort därefter anländer C:s föräldrar för två veckor!

Man får väl säga att det är tur att vi klarat av magsjukan innan vi får huset fullt, det hade ju kunnat bli mindre festligt..

Nu ropar sängen på mej, jag är sååå trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar