torsdag 2 augusti 2012

Post holiday blues

När man kommer hem till den vanliga vardagen efter semester med roliga grejer varje dag är det lätt hänt att man får lite "post holiday blues". Och nu då? hör jag mej själv tänka. Nu gäller det att hitta nåt nytt att se fram emot. Som vår, sommar och gärna en resa till Sverige!

Ska försöka hitta lite positiva motivationsbilder för mej själv att sträva efter - jag behöver det just nu. Idag träffade jag S och lilla N, åh vad roligt det var att ses igen - vi har alltid så himla mycket att prata om och flera gemensamma nämnare. Vänner betyder så mycket, det gäller att vårda dem man har!

Nu ska jag packa upp resväskorna i sovrummet som annars lär ligga där en vecka till, finns det nåt tråkigare än att packa upp? Gissar att jag får ta hand om C:s väskor också - ibland är det enklare att göra det själv än att tjata i dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar