onsdag 22 augusti 2012

Slut på energi


Har haft en toppendag so far, varit ute och flängt sen 10 i morse - och inte förrän tre var jag hemma igen. Fick en massa gjort och hann med att träffa två fina vänner så jag är supernöjd men nu är energin slut. Hade med mej L första delen av dagen men sista timmen fick jag en stund för mej själv på stan där jag för ovanlighetens skull kunde shoppa lite i lugn och ro.

Herregud så trött jag är nu! Tycker att det är lite jobbigt att ha huset fullt när jag mest skulle vilja kura ihop mej under en filt och inte prata med någon.. Får man säga så? Jag skulle lätt kunna somna samtidigt som L om kvällarna men kämpar för att hålla mej vaken några timmar till men nåt vidare upplyftande sällskap är jag nog inte haha. 

Nä om man skulle ta och göra ett sista ryck innan det är dags att planera middag. Vet inte vad vi hittar på ikväll.. Jag röstar på något snabbt och enkelt!


Medan L sov middag i vagnen passade jag på att 
ta några bilder nere vid Frankton Beach:









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar